У Верховині для внутрішньо переміщених осіб організувала курс з SMM та відеопродакшину «Я- бренд». На першому занятті фахівці навчали переселенців розуміти особливості кольористики та застосовувати її на практиці – в малюнках, соціальних мережах, формуванні афіш та брендів.
Так само, за час курсу, переселенці навчаться опановувати процес зйомки відео, монтажу та обробки. А це, зазначає розробник, є невід’ємною та вагомою частиною інтеграції бренду в сучасному світі. Отримані знання вони можуть застосувати навіть при працевлаштуванні.
На перше заняття завітали два десятки внутрішньо переміщених осіб. Також, серед учасників є й місцеві. Окрім цього, у шелтері охочі можуть також вивчати іноземні мови, відвідувати заняття з йоги та знайомитися з місцевими традиціями.
Проєкт реалізовується громадською організацією «Альянс Розвитку» у 8-ми містах України за підтримки німецьких партнерів.