Онлайн TV FM радіо FM пауза

Як налаштувати Дія.QR для установ соціального захисту населення області

diia - Як налаштувати Дія.QR для установ соціального захисту населення області - rai.ua Новини

Начальник управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Івано-Франківської облдержадміністрації Ігор Фіняк провів семінар-навчання на тему «Шеринг документів: Як налаштувати Дія.QR для установ соціального захисту населення області».

Про це повідомляє Івано-Франківська обласна державна адміністрація.

Під час семінару було надано роз’яснення питань щодо генерації та використання Дія.QR, а також переваг шерингу документів в закладах соціальної сфери.

Ігор Фіняк розповів про процес створення Дія.QR та його використання. Для генерації Дія.QR необхідно скористатися додатком «Дія». Користувачі можуть згенерувати код, який містить всю необхідну інформацію для подальшого використання в установах соціального захисту.

Шеринг документів має значні переваги для закладів соціального захисту, серед яких:

  • простота і зручність: процес обміну документами є дуже простим. Достатньо відсканувати код для перевірки документа, а користувач підтвердить передачу персональних даних. –
  • швидкість і ефективність: отримані дані автоматично заповнюють відповідні поля у системі організації, що зменшує час на ручне введення інформації.
  • безпека і точність: кожна копія документа має позначку точної дати та назви організації, яка її отримала. Це забезпечує високий рівень безпеки та точності даних.

Процес шерингу копій цифрових документів включає наступні кроки: 1. сканування коду для перевірки документа. 2. підтвердження користувачем передачі персональних даних. 3. отримання всієї інформації у вигляді метаданих та pdf-файлу.

Шеринг документів можна налаштувати при отриманні послуг у фізичних відділеннях, вебсайтах або терміналах, що забезпечує високу гнучкість та зручність для користувачів.

А яка ваша реакція?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
rai.ua