В Україні реалізується інформаційна кампанія Tryangle (трикутник критичного мислення), спрямована на розвиток медіаграмотності серед батьків та дітей шкільного віку.
Про це повідомляє Івано-Франківська обласна державна адміністрація
Метою ініціативи є навчання родин усвідомлено взаємодіяти з інформацією та формувати здорові медіазвички.
У центрі кампанії – простий, але ефективний інструмент «трикутник критичного мислення», який допомагає аналізувати новини з трьох аспектів:
- чи є джерело надійним;
- чи новина справді важлива для вас;
- чи не містить вона емоційних маніпуляцій.
Ініціатива Tryangle пропонує короткі практичні поради, які можна легко застосовувати в повсякденному житті, навіть за браку часу на проходження повноцінного навчання.
Кампанія вже охопила понад 1,7 млн українців.
Підписуйтеся на наші канали, щоб завжди бути в курсі важливих новин Івано-Франківська та Прикарпаття.
• YouTube – https://www.youtube.com/@RAITVUA
• Сайт ТРК «РАІ» – https://rai.ua/
• Facebook – https://www.facebook.com/profile.php?id=100063475576480
• TikTok – https://www.tiktok.com/@trkrai?is_from_webapp=1&sender_device=pc
