Освітні послуги майбутнього. Університет Короля Данила презентує нову освітньо-професійну програму – «Диджитал-маркетинг».
Тепер студенти матимуть можливість якісно та ефективно розвиватися в сфері сучасних технологій та платформ, вивчати аспекти маркетингу, брендинг і психологію управління, а як наслідок – знаходити роботу мрії.
«На сьогоднішній день в Університеті функціонує освітня програма «Маркетинг», на рівні коледжу, і «диджитал-маркетинг» є органічним продовженням цього напрямку, щоб ми підвищували кваліфікацію наших студентів і надалі»,- каже Тарас Воробець, координатор освітньо-професійної програми «Диджитал-маркетинг» УКД.

Тарас Воробець впевнений, що на сьогоднішній день традиційний маркетинг зазнав сильних трансформацій:
«Ми всі з вами живемо в епоху цифрових технологій, а канали комунікацій перемістилися в соціальні мережі, онлайн-платформи, додатки. А також ми використовуємо різні інструменти з елементами штучного інтелекту. Наші спеціалісти, які будуть навчатися по цій програмі, опанують інструменти SEO, інструменти СММ, гугл-аналітику та різні аналітичні інструменти, які дозволять їм бути конкурентними на зовнішньому середовищі. Ми робимо велику ставку і на практичну орієнтованість нашої спеціальності, тому що працюємо в тісній співпраці з роботодавцями, які формують необхідні вимоги до наших випускників».
Від СММ-спеціалістів до керівників відділу – ринок пропонує величезну кількість вакансій. Представниця маркетингової агенції Тетяна Хмілевська каже, що незважаючи на це, кваліфікованих спеціалістів нині дуже не вистачає.

«Дуже часто спеціалістів потрібно, і спеціалістів потрібно вже готових, з якимось розумінням загального маркетингу. Зараз коли ми наймаємо в нашу агенцію працівників, то це люди, які мають досвід після якихось курсів, а ці курси дуже сумнівної якості. Людина виходить з цих курсів з якимось скупим рівнем знань»,- каже Тетяна Хмілевська.
«Я дуже надіюсь, що дивлячись які кредити будуть на цій спеціальності, навчання дасть розуміння загального маркетингу – як маркетинг класичний перехрещується з сучасними інструментами, як це все працює в диджиталі, як працюють алгоритми, і чого потребують сучасні бізнеси, щоб їхній бізнес розвиваався саме в диджиталі».

Вступ в Університет Короля Данила за освітньою-професійною програмою «Диджитал-маркетинг» стартує з 1 вересня 2025 року.
Авторка: Сніжана Лизун, студентка 4 курсу спеціальності «Журналістика» Карпатського національного університету імені Василя Стефаника.