Період подачі показів лічильника традиційно триває протягом двох останніх днів календарного місяця і трьох перших – наступного.
Щомісяця в АТ «Прикарпаттяобленерго» звертаються споживачі із запитанням, що робити, якщо подали показ приладу обліку минулого разу неправильно. Фахівці компанії зазначають, що все залежить, яку похибку було здійснено.
Якщо споживач подав показ менший, ніж фактичний, то наступного разу можна внести правильний показ і він буде прийнятий до розрахунку.
Якщо поданий показ більший фактичного, тоді потрібно написати звернення в особистому кабінеті споживача АТ «Прикарпаттяобленерго» або зателефонувати в кол-центр компанії за номером 0 800 50 40 20, після чого буде здійснений перерахунок.
А яка ваша реакція?
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1