Онлайн TV FM радіо FM пауза

На Прикарпатті презентували туристичний бренд Ворохти

Новини

В управлінні міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій Івано-Франківської облдержадміністрації повідомили, що днями було презентовано туристичний бренд Ворохти.

Про це пише РАІ з посиланням на Івано-Франківську ОДА.

За основу логотипу розробники взяли вказівник, який символізує форму лижі, а кольорова гамма та ромбічні символи запозичені із візерунків гуцульських килимів. 

Гасло теж має історичне підґрунття – «воно пов’язане з історичним минулим та легендою про походження назви селища. Використавши діалектичне слово «Скочимо» (яке є в широкому вжитку ворохтян), а також пов’язавши його із стрибками з трампліна, отримали слоган: «Скочимо до Ворохти», – повідомляє Ворохтянська селищна рада на своїй сторінці у мережі Фейсбук.

Окрім того, брендарі презентували «тотемну» містичну та комічну тваринку Ворохти, яку назвали Ворохатий. Її планується використовувати у вигляді стікерів, смайликів, наліпок а також з промоційними цілями.

Як повідомляло РАІ, в Івано-Франківську створять групу волонтерів-рятувальників задля безпечного туризму в горах.

А яка ваша реакція?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
rai.ua