Якщо повідомлень про введення графіків погодинних вимкнень на території Прикарпаття немає, але електропостачання за адресою споживача відсутнє, причин може бути декілька.
У яких випадках і як діяти – пише Прикарпаттяобленерго на сторінці «Facebook»
Якщо світло зникло:
Перевірте чи не спрацювали автомати або запобіжники. Якщо світло не з’явилося, зателефонуйте до балансоутримувача будинку.
У всьому багатоквартирному будинку.
Потрібно зателефонувати до балансоутримувача будинку, який перевірить причину вимкнення. У разі необхідності він повідомить АТ «Прикарпаттяобленерго».
У приватному будинку.
Перевірте чи не спрацювали автомати/запобіжники. Якщо світло не з’явилося, повідомте про проблему в кол-центр АТ «Прикарпаттяобленерго» за номером 0 800 50 40 20.
На вулиці.
Якщо проблеми з вуличним освітленням, телефонувати потрібно у КП «Івано-Франківськміськсвітло» (мешканцям обласного центру) або в органи місцевого самоврядування.
Дізнатися причину вимкнення електроенергії та подати заявку про відсутність електропостачання можна:
– за кнопкою «Вимкнення» на головній сторінці сайту АТ «Прикарпаттяобленерго»: https://oe.if.ua/uk/shutdowns_table
– у Viber-боті: https://chats.viber.com/oeifuabot (Головне меню – Відсутнє світло – Перевірка активних вимкнень за адресою).