Використання жіночого образу як «прикраси» в рекламі автосервісів, автомийок, ресторанів тощо – це не прояв креативності, а приклад дискримінації.
Про це пише на сторінці «Facebook» Головне управління Держпродспоживслужби в Івано – Франківській області
Закон України «Про рекламу» прямо забороняє дискримінацію за ознакою статі. Контроль за дотриманням цієї норми здійснює Держпродспоживслужба відповідно до статті 26 цього Закону. Реагуючи на звернення громадян і у тісній співпраці з громадськими організаціями, фахівці Держпродспоживслужби зупиняють поширення дискримінаційної реклами та притягують винних до відповідальності.
«Реклама в сучасному суспільстві – це не лише комерційний інструмент, а важливий елемент культурного впливу. Вона формує уявлення про соціальні ролі, моделі поведінки та цінності. Саме тому бізнес, як замовник рекламного контенту, має усвідомлювати відповідальність за його зміст. Реклама повинна відображати повагу, підтримувати рівність і сприяти формуванню здорового соціального середовища»,- йдеться в дописі.
У 2024 році було накладено 63 штрафні санкції на загальну суму 181 тис. грн за розміщення дискримінаційної реклами за ознакою статі.
«Завдяки злагодженій роботі з громадськістю та підвищенню суспільної уваги до проблеми, з початку 2025 року ми зафіксували лише 15 випадків порушень. Це свідчить про позитивну динаміку у формуванні більш відповідального рекламного середовища»,- зазначає заступник Голови Держпродспоживслужби Андрія Крейтора.

Підписуйтеся на наші канали, щоб завжди бути в курсі важливих новин Івано-Франківська та Прикарпаття.
• YouTube – https://www.youtube.com/@RAITVUA
• Сайт ТРК «РАІ» – https://rai.ua/
• Facebook – https://www.facebook.com/profile.php?id=100063475576480
• TikTok – https://www.tiktok.com/@trkrai?is_from_webapp=1&sender_device=pc