Лічильник і справді може почати обліковувати електроенергію некоректно (особливо це стосується електронних лічильників). Проте такі випадки бувають рідко. Несправність приладу обліку може виникнути через заводський брак, через збій у програмі приладу обліку, послаблення контактів, випадкові чи навмисні фізичні пошкодження.
Про це пише на сторінці «Facebook» Прикарпаттяобленерго
Щоб самостійно перевірити справність лічильника, потрібно вимкнути в приміщенні всі електричні пристрої та переконатися, що лічильник електроенергії зупинився. Наразі споживачі використовують індукційні та електронні лічильники. Якщо вимкнути всі електроприлади, в індукційного приладу обліку повинен перестати обертатися диск, а у електронного — блимати світлодіод. Якщо лічильник при вимкненні всіх приладів з розеток зупинився, проаналізуйте чи не купували ви раніше нову побутову техніку та/або чи немає проблем з внутрішньою проводкою.
У випадку, коли кіловати продовжують нараховуватися, варто звернутися в Центр обслуговування клієнтів за місцем проживання з відповідною заявою. Представник АТ «Прикарпаттяобленерго» проведе технічну перевірку на предмет правильності обліку електроенергії та в разі несправності лічильника (не з вини споживача) буде проведена його заміна.