З початку 2015 року Контакт-центром Державної фіскальної служби надано 518,4 тис. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. Більшість з них надано у телефонному режимі – 500,1 тис. Електронною поштою та факсом надано 16,1 тис. відповідей. З використанням автовідповідача користувачі отримали 2,2 тис. відповідей на свої запитання.
Найчастіше суб`єктів господарювання цікавили питання податку на додану вартість, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, податку на доходи фізичних осіб та податку на прибуток підприємств.
Для уникнення неоднозначного трактування положень законодавства відповіді надаються з використанням Бази знань. Це автоматизована база уніфікованих відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян, яка постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані.
У січні-квітні 2015 року з використанням Бази знань платникам податків було надано 288 письмових консультацій.
Станом на 1 травня База знань налічує 12,8 тис. запитань – відповідей.
Для зручності суб`єктів господарювання та громадян Базу знань розміщено на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби у розділі «Запитання-відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу.
З початку року за допомогою ЗІР самостійно знайшли відповіді на свої запитання 963,8 тис. клієнтів офіційного веб-порталу ДФС.такт – центр ДФС надав понад 518 тис. відповідей на запитання платників податків
5 кроків для застосування РРО
Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовується для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджений наказом Міндоходів України від 28.08.13 № 417, згідно з яким:
Першим кроком суб’єктів господарювання, які мають наміри використовувати реєстратори розрахункових операцій, є вивчення документації щодо застосування певних видів реєстраторів, моделей та їх класифікацій у конкретних сферах діяльності, а потім вже їх придбання.
Другим кроком є обрання центру сервісного обслуговування та укладання з ним договору.
Третім кроком є звернення до податкової за місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання та подання:
– заяви про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;
– копії документа, що підтверджує факт придбання або безоплатного отримання РРО;
– копії документа на право власності або права перебування (оренди) в приміщенні, де будуть використовувати касовий апарат;
– копії договору із ЦСО (центром сервісного обслуговування);
– отримання довідки про резервування фіскального номера РРО за формою № 2-РРО.
Четвертим кроком протягом 5 робочих днів із моменту видачі довідки про резервування фіскального номера РРО є звернення до ЦСО, аби касовий апарат опломбували та ввели в експлуатацію.
П’ятим кроком є подання копії згаданої довідки та акту до закінчення вищезазначеного п’ятиденного строку до податкової для завершення реєстрації РРО й отримання посвідчення.
Нагадуємо, Законом України від 28 грудня 2014 р № 71 „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи” внесено зміни до Податкового кодексу України та
Закону України від 06 липня 1995 року №265 „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”.
Зокрема, платники єдиного податку другої і третьої груп при здійсненні діяльності на ринках, при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі, а також платники єдиного податку першої групи не застосовують РРО.
У всіх інших випадках платники єдиного податку фізичні особи – підприємці другої і третьої груп зобов’язані застосовувати РРО:
– платники третьої групи – з 1 липня 2015 року;
– платники другої групи – з 1 січня 2016 року.
ДПІ у Галицькому районі