Великдень — третє за завантаженістю свято в році для Жака Торреса. Він директор компанії — виробника шоколаду в Нью-Йорку. 25 працівників його фабрики починають робити й прикрашати шоколадні яйця, кроликів та півнів задовго до свята, ще взимку.
«Цього року Великдень припадає на кінець березня. Це дуже рано», – каже Жак Торрес, директор шоколадної фабрики.
На деяких десертах команда Торреса друкує логотипи, текст і навіть зображення за допомогою 2D-принтера.
«Клієнтам дедалі більше подобаються персоналізовані продукти, створені спеціально для них. Вони просять щось зі словами “З днем народження”, “Зі святом”, “З Великоднем”. Або навіть щось ще більш персоналізоване, приміром логотип компанії», – зазначає Жак Торрес, директор шоколадної фабрики.
Щоб створити 2D-зображення, шоколатьє використовують харчові барвники. Найбільші замовлення надходять від компаній.
Загалом на цій фабриці до свята планують переробити близько 4 тонн шоколаду.
Однак цього року великодній ажіотаж відбувається на тлі стрімкого зростання цін на какао. На біржах у Нью-Йорку та Лондоні вони піднялися до рекордних показників, бо існує дефіцит пропонування.
«Ціни на какао шаленіють. Це дуже тривожно», – наголошує Жак Торрес, директор шоколадної фабрики.
Свій шоколад Жак виготовляє із високоякісного какао. Він зазначає, що ціни й далі зростатимуть.
«Усі компанії, які продають шоколад, уже кажуть нам, що у квітні ціни нас здивують», – пояснює Жак Торрес, директор шоколадної фабрики.
Цього року Торрес не підвищував цін для споживачів. Каже, що єдиний спосіб зберегти їх на колишньому рівні — продавати більше шоколаду.