Часто мандрівники, полетівши у відпустку, гублять свій багаж. І це відбувається не з їхньої вини, пише Znaj.ua.

Крім того, неприємностей доставляє і той факт, що в аеропортах часто затримують видачу багажу і людям доводиться довго чекати, доки отримають свої речі. Мало хто знає, але за такі дії перевізник повинен виплатити компенсацію.

Про це пише ТСН.

Багаж загубився

Якщо ви не виявили на транспортній стрічці свій багаж – це ще не підстава для паніки. За статистикою 85% багажу знаходиться в перші кілька днів. Щоб повідомити про втрати, вам треба знайти офіс LOST & FOUND, який є в кожному аеропорту в залі прильоту. Офіс працює цілодобово.

Щоправда чекати, доки вам повернуть багаж, можна досить довго. Для цього також члід скласти необхідний протокол, в якому ви зазначаєте перелік речей, що були у валізі та їх вартість.

Також солідні авіакомпанії нерідко одразу пропонують пасажиру гроші на придбання речей першої необхідності, як правило, не більше 250 доларів.

Для отримання вимушено витрачених вами грошей на придбання речей першої необхідності та одягу потрібно представити авіакомпанії чеки на покупки, зроблені в перший день після складання акту втрати багажу. Вартість придбаного одягу відшкодовується тільки на 50%.

Затримка багажу

Ви прилетіли вчасно і на вас чекає таксі або у вас запланована важлива зустріч, а ви не можете отримати свій багаж. Багато хто в цій ситуації впізнає себе. Тут також можна вимагати компенсацію.

За словами юристів, потрібно документально це зафіксувати і написати претензію в авіакомпанію. Купуючи квиток, ви укладаєте договір перевезення з авіакомпанією.

Для цього пасажиру слід задокументувати затримку видачі багажу. Такий документ буде мати велику силу, якщо його підпише кілька свідків чи інших потерпілих пасажирів.

Нагадаємо, українцям пояснили, де знайти дешеві квитки до Європи.

Як повідомляв портал Знай.ua, досвідчені мандрівники поділились досвідом дешевих подорожей.

Також Знай.ua писав про те, що мандрівникам дали кілька порад, де шукати дешеве житло під час подорожей.