«Скочимо до Ворохти». Саме такий туристичний слоган віднині має гірське містечко на Прикарпатті. Це частина брендингу, який представили місцеві активісти. Вірять, що розроблені логотипи стануть з часом візитівкою селища та допомагатимуть впізнавати Ворохту в різних куточках Україну та світу.
Селище Ворохта приймає туристів ще з часів Австро-Угорщини. Вже тоді для гостей тут працювали модні санаторії, готелі та фотосалони. Пізніше з’явились кімнати в будиночках, які господарі віддавали для сезонного відпочинку. Не втратило селище своєї популярності й нині. Втім через карантин останні роки тут майже без туристів. Щоб наздогнати втрачене місцеві й вирішили удосконалити сервіс.
Щоб зробити Ворохту впізнаванішою місцеві активісти та представники бізнесу розробити нову туристичну стратегію та брендинг. На розробку витратили немало-небагато – 150 тисяч гривень.
До слова, над розробкою туристичного брендингу нині працюють й в інших регіонах Прикарпаття.