Онлайн TV FM радіо FM пауза

Скочимо до Ворохти: бренд для гірського містечка розробили за 150 тисяч гривень. Відео

e7ee0eff665d54d8bfd16cf21b2e4340 - Скочимо до Ворохти: бренд для гірського містечка розробили за 150 тисяч гривень. Відео - rai.ua Новини

«Скочимо до Ворохти». Саме такий туристичний слоган віднині має гірське містечко на Прикарпатті. Це частина брендингу, який представили місцеві активісти. Вірять, що розроблені логотипи стануть з часом візитівкою селища та допомагатимуть впізнавати Ворохту в різних куточках Україну та світу.

Селище Ворохта приймає туристів ще з часів Австро-Угорщини. Вже тоді для гостей тут працювали модні санаторії, готелі та фотосалони. Пізніше з’явились  кімнати в будиночках, які господарі віддавали для сезонного відпочинку. Не втратило селище своєї популярності й нині. Втім через карантин  останні роки  тут майже без туристів. Щоб наздогнати втрачене місцеві й вирішили удосконалити сервіс.

Щоб зробити Ворохту  впізнаванішою місцеві активісти та представники бізнесу розробити нову туристичну стратегію та брендинг. На розробку витратили немало-небагато – 150 тисяч гривень.

До слова, над розробкою туристичного брендингу нині працюють й в інших регіонах Прикарпаття.

А яка ваша реакція?
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
rai.ua