Онлайн TV FM радіо FM пауза

Влада та підприємці Івано-Франківська обговорили вивіски та рекламу в місті

23 лютого о 16:00 в конференц-залі готелю “Надія”, Івано-Франківськ, відбувся круглий стіл  «Вивіски та реклама на фасадах. Шляхи вирішення проблеми». До участі в круглому столі були запрошені підприємці, громадські організації, архітектори, дизайнери, виробники реклами та міська влада. Організувало круглий стіл комунальне підприємство “Міський рекламно-інформаційний центр”, повідомляє Стик.

“Основна мета цього круглого столу – поспілкуватись з підприємцями. Ми розуміємо, що криза – але закон треба виконувати, ми не маємо права продовжувати руйнувати памятки архітектури. Рішення про порядок розміщення вивісок прийняли три роки тому, але процес йде дуже повільно. Наших працівників часто буквально викидають з магазинів, після чого вони звільняються, а при будь-яких спробах демонтажу відбуваються скандали. Доводиться викликати опергрупи через весь цей силовий спротив. Ми отримали наші пам’ятки архітектури в спадок від попередніх поколінь, і ми зобов’язані передати їх нашим дітям. З цього починається Україна та наше майбутнє”, – розповіла журналістам Вікторія Шахоріна, голова КП “МРІЦ”.

“Наша влада сама руйнує наше місто нерухомістю, а на рахунок вивісок – якщо влада хоче, щоб підприємці поміняли вивіски, то питання – хто повинен проплачувати? Очевидно, ініціатор змін, тобто влада. Ми свого часу встановили вивіски, заплатили за це гроші, а тепер влада каже – ці вивіски нам не подобаються. Ми всі хочемо, щоб наше місто було гарним – але в нас зараз йде війна, це питання не на часі! Та й взагалі, якщо влада щось хоче, вона має показати, що вона хоче, надати нам проекти нових вивісок, їх концепцію. Малий бізнес зараз закривається та банкрутує, ми не хочемо тратити зайві гроші на зміну реклами”, – заявив Петро Строїч, голова ради підприємців Івано-Франківська.

На ці тези Петра Строїча відповів Володимир Гайдар, головний архітектор Івано-Франківська, попередньо закликавши його не спекулювати Небесною Сотнею, яку Петро Строїч з незрозумілої причини згадав, говорячи про вивіски Івано-Франківська.

“Звичайно, ми не хочемо ставити бізнесу палки в колеса під час війни – але не можна ж усе прикривати війною! Якщо ми любимо своє місто не лише постами в “Фейсбуці”, але й на ділі, то маємо кожен на своєму місці спробувати щось зробити так, як воно мало б бути. Кожен бізнесмен, який має приміщення, встановлює там вивіску. Більшість вивісок нашого міста морально та матеріально застарілі. Я абсолютно згіден, що місто має робити кроки назустріч – і ми зробили їх, ще в 2011 році розробивши вимоги до вивісок, вони абсолютно адекватні. Ми аналізували вивіски в історичних містах України та в найближчому зарубіжжі. Якби всі підприємці ознайомлювались із цими вимогами, ситуація була б значно кращою. Ми залюбки пояснюємо все тим, хто питає – як мені зробити вивіску? Я особисто промальовую від руки її приблизний вигляд. Вивіска має бути як дорогий аксесуар на тілі жінки. Пам’ятка архітектури – це сформований обєкт, а вивіска повинна лише доповнювати його. Застаріла реклама є неефективною, вона не працює на користь підприємця! Серед 25 різних кричущих вивісок не читається жодна, зрозумійте”, – зазначив Володимир Гайдар.

Свою позицію висловив і Андрій Корнієнко, фінансовий директор промислового підприємства, назву якого не уточнив. Він запитав у представників влади, чому вони не можуть зупинити ті речі, на зупинку яких влада має повноваження, маючи на увазі рекламу, що порушує правила, та “стікляшки” – новобудови в історичній частині Івано-Франківська. Також він висловив сумнів в компетентності управлінців з даних питань.

Також на тему вивісок та їх проектів висловилась Юлія Ляхович, представник організації “Тепле Місто”.

“Є багато успішних бізнесів із маленькими вивісками та багато неуспішних – із великими, суть не в цьому. В нас постійно є запити від бізнесменів, які хочуть собі нові вивіски, і ми розробляємо їм концепції. Серед готових проектів – ресторація “Кухня” та “Urban Space 100″. А ще ми готові безкоштовно розробляти проекти вивісок – це візуаліація, картинка, робота дизайнера – лише зверніться. Якщо зробити все за правилами, то виграють усі – і власник, і місто, і його мешканці. А зараз на наших вулицях візуальний шум”, – додала Юлія Ляхович із “Теплого Міста”.

А яка ваша реакція?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
rai.ua