Онлайн TV FM радіо FM пауза

В Івано-Франківську налагоджували співпрацю між церквою та журналістами

Як зробити релігійні традиції доступнішими та ближчими для світських людей? Як мають світські ЗМІ писати про діяльність церкви та про життя священнослужителів? Яку роль медіа можуть відігравати у ширенні християнських цінностей і як етично висвітлювати  проблеми церкви?

Ці та багато інших питань було порушено під час по-справжньому унікального заходу – медіа-форуму «Церква і журналістика». Перший такий форум відбувся цими вихідними в івано-франківському богословського університеті, а організаторами стала греко-католицька місія «Апостол», пише ГК.

Мета заходу – налагодження співпраці між журналістами та церквою, аби сприяти поширенню християнські цінностей в українському суспільстві. Як зазначила одна з організаторів форуму, Любов Терлецька, захід орієнтований одночасно і на представників церкви, і на місцевих журналістів. Всього на форум завітало більше 80-ти учасників, серед них: журналісти,священики, студенти кафедри журналістики та духовної семінарії.

«Мета заходу – навчити церковних осіб, хто при церквах відповідає за поширення інформації, по-сучасному працювати, достукуватися до людей. А для журналістів – не боятися писати на теми релігії та церкви, вміти знаходити контакт з церквою та бути відкритими до співпраці», – розповідає Любов Терлецька, головний редактор телестудії Місія «Апостол».

Як зазначає о. Ігор Яців, прес-секретар глави УГКЦ, засоби масової інформації є посередниками та комунікаторами між церквою та суспільством. «Через засоби масової інформації церква може доносити погляди, ідеї, цінності. Тому важливе порозуміння. Відповідальність за репутація церкви лежить не тільки на церковних особах, а й на журналістах, що висвітлюють релігійні теми».

Анатолій Бабинський, головний редактор суспільно-релігійного часопису «Патріархат»: «Головна проблема церкви під час спілкуванні ЗМІ, це її закритість. Усі рішення в церкві приймаються закрито, громадськість дізнається про зміни пост-фактум. Сама ж церква зазвичай вороже ставиться до журналістів, в першу чергу бачачи в журналістах загрозу, а не партнерів. Такий стан речей є неправильний».

Ідея проведення медіа-форуму виникла в грудні минулого року, таким чином колектив телестудії Місія «Апостол» хотіли відзначити ювілейну 100-у програму «Знак часу».  «Я думаю  це тільки початок, адже очевидна практична користь від такого заходу. Пройшли майстер-класи і для журналістів, і для студентів, і для представників церви», – Любов Терлецька.

Організатори поділилися з Галицьким кореспондентом про плани на майбутнє – мріють зробити церковний словник для журналістів, який би допоміг журналістів розібратися в релігійній  термінології.

А яка ваша реакція?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
rai.ua