Google AdWords – це рекламний сервіс, спеціально розроблений компанією Google, який приносить 80% доходів цієї багатомільйонної компанії. За допомогою цього інструментарію можна розміщувати рекламні оголошення на першій сторінці цієї пошукової системи.
Створюю чи рекламну кампанію у Google Ads, перше, на що потрібно звернути увагу – це визначити цілі маркетингової активності. Іншими словами, запитайте: “Яка мета створення рекламної кампанії? Яких результатів ви хочете досягти в результаті?
Покрокову інструкцію по налаштуванню Google Ads Ви можете знайти ось тут adwservice.com.ua/poshagovaya-instruktsiya-po-nastroyke-google-ads. А далі в цій статті розглянемо особливості реклами Гугл і те, як відстежувати ефективність створеної вами маркетингової кампанії.
Які рекламні інструменти дозволяє використовувати Google Ads?
Доступні наступні види рекламних оголошень:
- Пошукові оголошення. Вони з’являються при введенні запиту в пошуковому рядку. Пошукові оголошення повністю відповідають на питання пошукового запиту і релевантні до наміру користувача.
- Медійні оголошення. Дохід ділиться між рекламодавцем і власником сайту, на якому з’являється реклама. Зазвичай реклама відповідає тематиці сайту, але в деяких випадках може і відрізнятися.
- Ремаркетинг. Показується користувачам, які відвідували подібні сайти в минулому. Може з’являтися як у пошуку Google, так і в медійній мережі.
Налаштування таргетингу рекламної кампанії
Однією з переваг використання контекстної реклами є можливість детального таргетингу для демонстрації Вашого оголошення конкретній аудиторії. Це дозволяє значно підвищити ефективність Ваших оголошень завдяки надсиланню персоналізованих рекламних пропозицій кожному відвідувачу.
Таргетинг у Google Ads доступний за такими критеріями:
- Ключові слова. Оголошення релевантне пошуковому запиту користувача.
- Місцеперебування. Оголошення показуються користувачам у певному географічному регіоні.
- Час. Оголошення показуються тільки в певний час доби, коли цільовий користувач активний в інтернеті або частіше замовляє товари чи послуги.
- Демографічні дані. Стать, середній дохід, загальний вік, наявність неповнолітніх дітей, наявність вищої освіти тощо.
- За інтересами користувача. Враховуючи попередню активність відвідувача, реклама адаптується під його конкретні інтереси.
Як можна визначити, чи ефективно працює контекстна реклама?

Для оцінки ефективності рекламної кампанії використовуйте показник CTR. Він розраховується як кількість кліків у відсотках від загальної кількості показів оголошення.
Забезпечення високого CTR з самого початку кампанії є дуже важливим. Від цього показника залежить те, на скільки якісним Гугл буде сприймати Ваші оголошення. Якщо на першому етапі ціна за клік буде вище, але якісні показники Ваших оголошень будуть на високому рівні – згодом ціна вирівняється і Ви будете платити за клік менше, ніж ваші конкуренти.