«Моя податкова» та електронний кабінет. Це електронні сервіси державної податкової служби. Саме з їхньою допомогою, зазначають податківці, сплачувати майнові податки стало зручніше і швидше.
Щороку податкова служба надсилає громадянам податкові повідомлення-рішення на сплату майнових податків. Втім тепер очікувати паперового листа не обов’язково. Адже такі повідомлення можна переглянути в електронних сервісах ДПС.
“Щоб переглянути податкові повідомлення-рішення в електронному кабінеті – необхідно зайти в електронний кабінет для громадян, де потім внизу відобразиться поле “Повідомлення про обов’язок сплатити грошову суму зобов’язань”, а в застосунку “Моя податкова” необхідно увійти в розділ “Мої податкові повідомлення-рішення”, де буде вже все чітко вказано: за яку нерухомість сплачується, яка площа нерухомості”.
Для роботи в обох цих сервісах необхідно мати електронний цифровий підпис або авторизуватись за допомогою Дія підпис.
“Сплатити майнові податки необхідно протягом 60 днів після отримання повідомлення-рішення. Але, на жаль, багато листів, які ми відправляємо – повертаються назад, бо десь немає адресата. Та податок все одно нараховується і після того ще нараховуються штрафні санкції”.
До слова, не зважаючи на складні умови в країні, юридичні особи перерахували до бюджету майнових податків понад 700 млн грн, а фізичні особи цьогоріч сплатили понад 260 млн грн.