Мобільні оператори та “Укртелеком” згодні надавати зв’язок українцям, навіть якщо на їхніх рахунках немає коштів.
“Робимо все можливе, щоб усі залишалися на зв’язку навіть із нульовим балансом”, – повідомили у коментарі “Інтерфакс-Україна” у пресслужбі “Vodafone Україна”.
В “Укртелекомі” повідомили, що рішення не відключати абонентів за несплату, а також абонентів із нульовим балансом від надання послуг було ухвалено оператором цього ранку.
“У нас наразі понад 50 тис. клієнтів інтернет-послуги в динаміці, кого могло торкнутися відключення за несплату. Але ми вирішили не відключати наших абонентів”, – повідомив директор із корпоративних комунікацій “Укртелекому” Михайло Шуранов.
У пресслужбі lifecell також заявили, що готові підтримати своїх абонентів.
“Щоб наші абоненти могли будь-якої миті зв’язатися з рідними та близькими, lifecell нараховує всім своїм користувачам пакет послуг без додаткової плати. Він містить 30 хвилин для дзвінків на будь-які номери в Україні та 5 ГБ мобільного інтернету. Його можна використовувати протягом 30 днів”, – прокоментували агентству у пресслужбі оператора.
Тому пріоритетом компанії lifecell є безперервність у наданні послуг мобільного зв’язку.
Станом на 13:35 четверга мобільна мережа оператора працює в штатному режимі. Однак оператор попереджає, що в умовах, коли мільйони людей одночасно здійснюють дзвінки, іноді з’єднання може відбуватися не з першого разу.
У “Київстарі” працюють над варіантами вирішення цієї ситуації, найближчим часом буде комунікація з цього питання.