Основа під тональний крем, тіні для очей, помада. Для японця Йосіхіро Каміті макіяж стає дедалі звичнішим. Так він намагається покращити свій вигляд для відеоконференцій. Косметикою в Японії починає користуватися дедалі більше чоловіків.
В одному косметичному салоні для чоловіків кажуть, що їхні доходи в порівнянні з минулим роком зросли на чверть.
За даними дослідницької компанії «Фуджі Кейдзай Груп», ринок чоловічої косметики в Японії швидко зростає. Великі бренди зазначають, що в деяких магазинах продажі підвищилися в більш ніж 10 разів.
Водночас зростає попит і на онлайн-фільтри. У магазинах косметики Токіо тепер з’являються відділи виключно для чоловіків.
А яка ваша реакція?
+1
+1
+1
+1
+1
+1
1
+1