Окуляри купують світові зірки, а одна пара коштує $170. Оправи роблять у США, а різьблення – у Франківську. Бренд заснував українець Нік Розар, який народився у Бостоні.
“Я приїхав у Карпати і закохався у гуцулів та нашу культуру”, – розповів Нік Розар.
Він захотів, аби в США всі дізналися про гуцулів.
“Я розумів, що ані шкатулки, ані килими не купуватимуть, а от окуляри – то ідея”, – каже Нік Розар.
Він організував виробництво у двох країнах. На кожних окулярах обов’язковий напис “Зроблено в Україні”.
Читайте також: Український екостартап зібрав 11 тисяч доларів за добу
“Мені принципово, аби кожен клієнт знав, що вдягнув продукт української культури”, – додає Нік Розар.
На сайті бренду вказано: “обота наших художників є продуктом багатьох поколінь майстрів, які були до них. Дерево – позачасова частина української культури. Наша співпраця відображає роботу давніх традицій”.