Відомий своєю креативністю, найсучаснішими технологіями та віртуозністю своїх майстрів, Chopard став одним з провідних брендів швейцарської годинникової та ювелірної індустрії класу «люкс». Відкрийте для себе вражаючу подорож компанії під керівництвом родини Шойфеле, починаючи з 1860 року і до наших днів.

Становлення бренду
- У 1860 році 24-річний Луї-Улісс Шопар (1836-1915) засновує мануфактуру високоточних годинників, що спеціалізується на кишенькових годинниках і хронометрах, у Сонвільє, Швейцарія. Він швидко зрозумів, що його клієнти шукають ультратонкі та надзвичайно точні кишенькові годинники, придатні для щоденного носіння.
- Вже у 1885 році Chopard здобуває репутацію надійного виробника високоякісних швейцарських годинників і стає постачальником годинників для «Tir Fédéral», Швейцарської залізничної компанії та інших.
- Перша реклама «La fabrique de montre L.U.C L.-U. Chopard, maison fondée en 1860» публікується у 1913 році. Між 1914 і 1917 роками син Луї-Улісса, Поль-Луї (1859-1940), поступово перебирає на себе управління мануфактурою і в 1918 році публікує рекламу під заголовком «La fabrique de montre L.U.C le fils de L.-U. Chopard, maison fondée en 1860« (»Годинникова фабрика L.U.C., син Л.-У. Шопарда, будинок, заснований у 1860 році”).
- 1937 року Chopard переїжджає до всесвітньо відомого годинникового центру Женеви, де Поль-Андре Шопар (1898-1968), онук Луї-Улісса, продовжує підтримувати сімейну спадщину.
- Карл Шойфеле ІІІ прагне придбати швейцарського виробника годинників, бажано в Женеві, для подальшого розвитку свого бізнесу. Він їде до Женеви, де зустрічається з Полем-Андре Шопаром. Угода про продаж компанії миттєво укладається, і він разом з дружиною Карін розвиває Chopard, що призводить до вражаючого розширення виробництва та значного покращення репутації.
- У 1976 році Chopard знову винаходить категорію годинників з діамантовим оздобленням, випустивши модель Happy Diamonds. Цей унікальний годинник з плаваючими діамантами, які можуть вільно переміщатися між двома сапфіровими кристалами, став однією з найуспішніших інновацій в історії Будинку.
Chopard у 21 столітті

У 2010 році Chopard святкує своє 150-річчя, випустивши колекцію Haute Joaillerie Animal World, присвячену тваринній тематиці. До захоплюючої колекції увійшли 150 приголомшливих виробів, 15 з яких – годинники, а також чотири нові калібри: L.U.C EHG, L.U.C 1TRM, L.U.C 4TQE і L.U.C 1.010.
Будучи сімейним Будинком, що глибоко усвідомлює соціальні та екологічні проблеми, з якими стикається годинникова та ювелірна індустрія, у 2013 році Chopard розпочинає «Подорож до сталої розкоші» — амбітне довгострокове зобов’язання, продиктоване почуттям глибокого смирення та прагненням до позитивних змін. А в 2016 році Карл-Фрідріх Шойфеле представляє один з найскладніших годинників Chopard: L.U.C Full Strike, хвилинний репетир, виготовлений з етичного золота, який отримав Гран-прі «Золоте кільце» на Гран-прі Женевського годинникового салону 2017 року.
2019 року Карл-Фрідріх Шойфеле переосмислює St. Moritz, свій перший годинниковий успіх, у новій колекції, натхненній природою: годинник Alpine Eagle. Вже у 2022 Chopard запускає колекцію My Happy Hearts – сузір’я витончених сердець, які можна носити як разом, так і окремо, щоб продемонструвати нові стосунки з самим собою. Разом вони представляють стримані символи свободи та емблему емансипованого покоління. Тоді ж Chopard оголошує, що до кінця 2023 року сталеві годинники, включаючи браслети та корпуси, будуть виготовлятися зі сталі Lucent Steel™, рівень переробки якої становитиме 80%.