Онлайн TV FM радіо FM пауза

Верховинці вимагають навести лад із розкладом автобусів

Верховинців більше всього хвилює питання розкладу руху автобусів з місцевого автовокзалу та у зворотньому напрямку.

Вчора на адресу інтернет- порталу міста Верховини надійшов лист від читача, де автор звертає увагу на досить актуальне питання в районі – це перевезення пасажирів, яке останнім часом вкрай погіршилося, інформує verchovyna.at

Мова вже навіть не йде про якість самого обслуговування на автостанції та безпосередньо під час маршруту.

Текст листа пропонують до уваги:

“Із автобусним сполученням у Верховині цього року склалася дурнувата ситуація. Приходить пасажир на автостанцію на рейс “Верховина-Івано-Франківськ” на 07:00, бо так зазначено в розкладі, а виїжджає автобус в кращому випадку о 08:25. Бо перевізник зауважив в останній момент, що людей на станції відправлення наче мало – і от, він не буде їхати. Справа не в подорожчанні пального. Зрозуміло, що воно виросло в ціні і перевезення вигіднішими не стали. Але чого б не викреслити рейси, які нерентабельні, і не заводити в дурну ситуацію пасажирів?

 

vh bus schedule - Верховинці вимагають навести лад із розкладом автобусів - rai.ua

 

В розкладі верховинської автостанції продовжують бути зазначені майже всі рейси, відмінені-невідмінені. Бери вгадуй, де це жарт, а де нє.

Раніше, щоб доїхати з Верховини до Івано-Франківська, треба було 3 години 15 хв. Зараз треба мати щастя вгадати, чи буде рейс, а чи може не буде. Це зовсім ненормально. Є – є. Нема – нема.

Перевізники мають визначитися, чи вони обслуговують пасажирів, чи може в них ліцензія на перевезення морально застаріла. Має бути оновлений розклад рейсових автобусів. Якщо по факту з двох рейсів залишився один, то це треба зафіксувати. І той рейс, який таки ходить, має бути. Ті рейси, що залишилися, перевізники не можуть мати право самовільно відміняти. Повторю, питання тут не із подорожчанням пального, а із елементарною відсутністю відповідальності у перевізників, яким байдуже, що громадський транспорт має ще й соціальну функцію (люди мають справи, їдуть на роботи, студенти вчаться, туристи відпочивають).

З початком туристичного сезону зелені садиби недоотримають значну кількість туристів. Бо яка нормальна людина не плюне на оці трансферні коники і не поїде відпочивати, куди таки можна доїхати. Не у Верховину. Це раніше люди могли дозволити собі подорожувати власним авто, але зараз всі зубожіли, переходитимуть на бюджетні варіанти, зокрема на рейсовий транспорт. І не треба говорити, що “який туризм-бо ж війна”.

Людина, що їде в зону АТО, також не зможе вчасно туди потрапити, бо ж як, чим вояк зможе доїхати вчасно? Верховинським транспортом? Якщо кожен почне (продовжить) саботувати свою роботу – держава скотиться в прірву. Як це є у прикладі із верховинськими перевізниками.

Варто відмітити, що в тексті недаремно всюди пише “перевізники”, але ніде “водії”. Легше всього зробити крайніми водіїв. “Перевізники приватні і на них немає ніякого впливу” – при бажанні вплив завжди можна знайти. Треба говорити. Можливо, перевізник підкаже якусь схему, яка влаштовуватиме обидві сторони – і пасажирів, і перевізників. Бо в ситуації, яка зараз склалася, програють всі. Ми закликаємо вирішити питанням сполучення району зі світом до початку туристичного сезону. Закликаємо, в першу чергу, свідомих людей.

Свідомих того, що терпіти будь яке притискання власних інтересів не можна. В Конституції чітко написане, що громадянин має свободу на пересування територією своєї країни – і якщо між свободою і технічними можливостями до її втілення стоїть неадекватна поведінка перевізників – з цим не можна миритися. Вирішувати питання все одно доведеться, і ліпше на зародковій стадії конфлікту, поки його можна вирішити в цивілізований спосіб.”

А яка ваша реакція?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
rai.ua