Укрзалізниця відповіла на Звернення Івано-Франківської обласної ради стосовно вимоги повернути назад маршрут сполучення поїзду №59/60 Москва-Софія, в частині повернення руху слідування після Чернівців через станції Коломия-Івано-Франківськ-Львів, а не через станцію Заліщики Тернопільської області. В результаті такого волюнтаристського рішення керівництва Укрзалізниці, з вини пресонально його Генерального директора Болоболіна С.П., дві області: Львівська та Івано-Франківська, в особі її близько 4 млн. громадян (2,54 + 1,4 млн.), позбавлені права та можливості у зручному транспортному сполученні з Болгарією, Румунією та РФ, а також зі столицею України – Києвом.
Натомість, “відмазка” генерального директора Укрзалізниці Болоболіна С.П. НЕ містить жодних аругментів та реальних мотивів окрім чиновницького самодурства та волюнтаризма.
1) “Формування міжнародного поїзда … здійснюється російською залізничною компанією “ФПК”” (з листа Болоболіна). А хто сперечається що Росія формує поїзд??? Але, НЕ Росія змінювала, та НЕ Росія ініціювала, зміну маршруту слідування поїзду територією України! Болоболін – відверто маніпулює іншими категоріями, та відверто – бреше!
2) “Цей поїзд не є соціальним, оскільки призначений для перевезення пасажирів з Росії до Румунії та Болгарії та зворотно”. А це він до чого написав? При чім тут “соціальний” або “не соціальний” до питання самовільної, зі сторони Укрзалізниці, зміни маршруту слідування через територію Україну? А хіба пасажири Прикарпаття чи Львівщини їздили до цього “на халяву” в “соціальному” поїзді? А хіба тепер, після зміни маршруту слідування через Кременець, пасажири Тернопілля їздять “на халяву”? Чи пасажири Галичини не мають більше право так само їздити у Болгарію та Румунію та зворотно? Про що взагалі колективний “інтелект” гендиректора Укрзалізниці пише 4 мільйонам громадян???
3) При чім тут вся ця “беліберда” щодо статистики зносу вагонів? А що, тепер коли поїзд прямує через Кременець, а не через Франківськ і Львів, знос вагонів припинився? Чи навпаки, молодшав? Для чого і на кого розрахована вся ця “галіматья”?
4) “У разі відмови від змін, що нині впроваджуються, неможливо буде забезпечити безпечне курсування пасажирських поїздів на напрямках із значним пасажиропотоком” резюмує мозок Болоболіна! Значить, якщо тепер напів аварійні вагони слідують через Кременець, то ЦЕ – “забезпечує безпечне курсування вагонів”? Здуріти можна! А Болоболін взагалі має елементарне “зелене” поняття про якісний стан залізничного полотна через Кременець, у порівнянні з полотном на Прикаратті чи Львівщини? Та якраз полотно через Кременець, є абсолютно зношеним та аварійним! І небезпечним для життя пасажирів. Швидкість руху слідування печерно мала: в межах 20-30 км/год. А про який “значний пасажиропотік” видає інтелект Балоболіна, коли він позбавляє 4 млн. пасажирів їхати цим маршрутом, в інтересах потенційних 20 тисяч? Він взагалі, про що???
Забрехалась високопосадова “балаболка” – “до ручки”!
Бо боїться признатися, що всі ці “реФФорми” впровадили лише під амбіції та інтереси одного олігарха – Фірташа! Який має прямий бізнесовий інтерес до “помідорної столиці” Галичини – Кременців, та свого тепличного господарства біля Кременців!
Путін “впроваджує” будівництво нових газопроводів в обхід України!
А різні тимчасові болоболіни “впроваджують” маршрути слідування поїздів в обхід Галичини?
Ну що ж! Боротьба ПРодовжується!
Далі буде!
Слава Україні!
Укзалізниця знищує комунікації Прикарпаття та Львівщини зі Світом!
А яка ваша реакція?
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1