Онлайн TV FM радіо FM пауза

Телевізійний проєкт «Подружки» висловив підтримку колекції вишиванок “Вільні люди”

Телевізійний проєкт «Подружки» (ТРК «РАІ»), і телеведуча Марися Томашевська висловили підтримку колекції вишиванок «Вільні люди». Нова колекція вишиванок «Вільні люди» – заклик до відкритості «Одного дня я скажу своїй доньці: нам дуже пощастило, що в нас такі спокусливі форми, і, сподіваюсь, вона мені відповість: «Так, мамо, слава Богу». Кейт Уінслет.

Сучасний бренд вишиванок «Вільні люди» випустив нову колекцію, обличчям якої стала модель XXL-size, блогерка та громадська активістка Мирослава Павлик, яка підтримує бодіпозитивний рух та здоровий спосіб життя. «Чи думала я ще років п’ять тому, що важитиму 90 кілограм – і мені буде з цим нормально? Ні. Чи подобалася я тоді собі на фото? Ні. Чи була я щаслива? Ні. Чи знала, що зараз, дивлячись на себе в дзеркало, я буду бачити красиву жінку? Ні. Це сталось не одразу: в якийсь момент зрозуміла, що можу ніколи не схуднути і в мене просто не буде часу на життя, яке триває тут і зараз. Зробити змогла лише одне: прийняти себе такою, якою я є зараз. Відчепіться від свого тіла – і від чужих теж, до речі. Дайте собі жити, радіти кожному дню, насолоджуватись моментом, сміятися, ставати старшими, носити сукні, бути вільними, відчувати щастя», – закликає блогерка Мирослава Павлик, обличчя бренду вишиванок «Вільні люди». «На зйомці Мирослава була відверта та відкрита, вона справді дуже позитивна, насолоджується собою та своїм тілом», – розповідає власниця бренду вишиванок «Вільні люди» Юлія Герасименко. За її словами, «Вільні люди» – це бренд для жінок та про жінок, тому популярну блогерку запросили до зйомок не випадково. Адже в суспільстві панує чимало штучних стандартів краси, які руйнують не тільки нашу свідомість, але й інколи життя. Головні цінності бренду – любов у всьому, адже жінки повинні відчувати себе щасливими у своєму тілі та жити в гармонії із собою та світом.

Вишиванки “Вільні люди” – майстерня з виготовлення сучасного одягу з використанням традиційної української вишивки та дизайнерських розробок. Метою створення бренду є відродження забутих традицій, усвідомлення себе сучасним поколінням, нащадками народу з давнім глибинним культурним корінням. Бренд створено у 2014 році. Географія поширення: Україна, Китай, Австралія, США, Канада, Італія, Німеччина, Швейцарія, Данія, Білопусь, Ізраїль та ін.

www.vvl.com.ua
www.instagram.com/vishivanku_vilni_ludi
www.facebook.com/vvlcomua

А яка ваша реакція?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
rai.ua