Міністерство фінансів України наказом від 22.09.2014 №958 затвердило нову форму реєстру виданих та отриманих податкових накладних, а також Порядок його ведення. Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 10 жовтня 2014 р. за №1228/26005, опубліковано в «Офіційному віснику України» №87 від 07.11.2014. Цей наказ набирає чинності з 1 грудня 2014 року.
Як і раніше Реєстр ведеться особами, зареєстрованими як платники ПДВ, в електронному вигляді та за власним бажанням платника у паперовому вигляді.
Реєстр є основою для відображення зведених результатів такого обліку в податкових деклараціях з ПДВ.
У заголовній частині реєстру податкових накладних буде відсутній рядок «Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість», який став недоречним з січня 2014 року.
Крім того, розділи І та ІІ реєстру включають окремі графи, передбачені для відображення як бази оподаткування, так і суми ПДВ за ставкою 7%. У розділі I реєстру – це графи 10 і 11, у II розділі реєстру – це графи 12 та 13.
Разом з тим, в розділі І реєстру виділені окремі графи для операцій, які:
– звільнені від оподаткування ПДВ (сума постачання);
– не є об’єктами оподаткування (сума постачання);
– підлягають оподаткуванню за ставкою 0%.
Розділ ІІ реєстру, крім зазначеного вище, містить нову графу 9 «частка, що використовується в оподатковуваних операціях». При цьому в окремі графи виділені операції з придбання з метою їх використання у межах господарської діяльності для здійснення операцій, які використовуються в оподатковуваних операціях, які підлягають оподаткуванню:
– за основною ставкою (графи 10 і 11);
– за ставкою 0% (графи 14 і 15).
ДПІ у Галицькому районі