Онлайн TV FM радіо FM пауза

В Івано-Франківську відбувся воркшоп для підтримки жіночого бізнесу в Україні

Новини

Попри війну, український бізнес не зупиняється та продовжує розвиватися. За статистикою сервісу Opendatabot, кожен другий ФОП в Україні відкривають жінки, а з початку вересня 2023 року ця цифра взагалі зросла до 60%.

Розвиткові власних справ не заважає ні волонтерська залученість жінок, ні догляд за дітьми та батьками, ні хатні обовʼязки чи громадська діяльність.

Проте, розуміючи необхідність підтримки на ранніх етапах заснування бізнесу та враховуючи ті виклики, що є барʼєрами його розвитку, команда ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» в межах ініціативи WomenIn запустила серію воркшопів. Мета навчань — допомогти жінкам-підприємицям розвивати власну справу, актуалізувати необхідні знання, налаштувати бізнес-процеси в сучасних реаліях розвитку економіки.

Воркшопи реалізовуються масштабним проєктом «Розширення можливостей жіночого підприємництва в Україні» за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Як пройшов перший воркшоп WomenIn

Усього за наступні девʼять місяців заплановано провести 8 воркшопів у форматі онлайн та офлайн. Перший з них вже відбувся 29 та 30 грудня в Івано-Франківську. Аплікаційних заявок надійшло в розрахунку десять учасниць на одне місце. У результаті в ньому взяли участь 20 підприємиць з 10 регіонів України. Це представниці креативних індустрій, сфери послуг, освітньої та дизайнерської сфер, переробної промисловості, готельного й ресторанного бізнесу, торгівлі. 90% учасниць мають організаційно-правову форму діяльності ФОП, інші 10 % — ТОВ. Їхні бізнеси в сукупності створюють не менше 50 робочих місць.

Участь у воркшопі була безплатною. Тематика навчання була сформована відповідно до запитів щодо «болів» у бізнесі. Серед них:

● отримати знання та навички для розвитку діяльності, опрацювати проблемні «точки»;
● обмінятися досвідом з іншими виробниками та експортерами, нетворкінг;
● знайти нові ідеї для бізнесу;
● збільшити видимість бренду на ринку;
● посилити себе як лідера та розвинути особистий бренд.

Що обговорювали на воркшопі

Протягом двох днів учасниці навчались, як будувати комунікації для створення бренду організації, як презентувати себе та використовувати LinkedIn для розвитку бізнесу, як правильно вибрати ринок для експорту, контролювати фінанси й діяльність та збільшувати прибуток завдяки контент-маркетингу.

Серед спікерок навчання — фінансова радниця Єлєна Шепель, експертка з комунікацій Ірина Тітаренко, співзасновниця SMM та дизайн агенції Олена Широкова. Також на воркшопах виступила Олеся Залуська, керівниця Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», яка представила можливості підтримки бізнесу.

«Воркшоп, організований WomenIn, спрямований на підтримку та розвиток жіночого підприємництва в Україні, що особливо актуально в умовах війни. Жінки-підприємиці з різних регіонів України мають чудову можливість обмінятися досвідом, спільно напрацювати свіжі ідеї та нестандартні рішення для своїх бізнесів в умовах безпрецедентних викликів, а також прокачати лідерські якості та опанувати нові знання», — Олеся Залуська, керівниця Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Наступний воркшоп відбудеться онлайн 20-21 грудня, інші — у 2024 році. Зареєструватися можна за посиланням https://www.surveymonkey.com/r/WW3V63W.

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує стартапи й малі та середні підприємства (МСП) з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.

А яка ваша реакція?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
rai.ua