Продовжувати реформи та створити усі умови для якісного навчального процесу навіть в умовах війни. Учасники форум «Освітні діалоги на Прикарпатті» обговорили виклики, які стоять перед освітянами та шляхи їх подолання.
Радниця міністра освіти і науки Лілія Гриневич зазначає, що нині кожна десята школа в Україні частково або повністю зруйнована. А 75% учнів мають когнітивні ознаки стресу. І це потрібно виправляти вже зараз.
Після двох років перерви, нині відновилось фінансування реформи «Нова українська школа». Наразі виділена освітня субвенція у сумі 470 мільйонів гривень. Тож тепер, каже головний освітянин Прикарпаття Віктор Кімакович, зміни відбуватимуться швидше.

Говорили на форумі й про роботу вищих навчальних закладів в умовах війни. Ректор Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Ігор Цепенда розповідає, в перші дні повномасштабного вторгнення найважливіше було створити безпечну платформу для студентів та педагогів. Йдеться як про тутешніх, так і про вимушено переміщених осіб.
Крім того, освітяни обговорили впровадження штучного інтелекту в навчальних процесах та інші інновації, до яких прагнуть.