Державна служба з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів запустила в тестовому режимі чат-бот в месенджері Telegram для прийому скарг про порушення прав покупців.
Про це йдеться в повідомленні відомства.
“Українці зможуть поскаржитися на порушення їхніх прав за кілька кліків. Тепер не потрібно відправляти листи або втрачати час в чергах на прийом”, – йдеться в повідомленні.
Для того, щоб залишити звернення, потрібно вказати дані заявника, вибрати тип звернення (заява, скарга, пропозиція) і викласти суть питання. Після цього необхідно буде відповісти на додаткові питання. До заяви можна додавати фото або документи.
У Держпродспоживслужбі зазначили, що після завершення тестового періоду функціонал чат-бота вдосконалять.
У службі сподіваються на відгук громадян, так як завдяки розробці не потрібно буде стояти в черзі, досить зайти в Telegram і знайти @derzhspozhivsluzhba_bot.