Онлайн TV FM радіо FM пауза

Власник “Лідла” має намір заробити більше 100 мільярдів євро в 2018 році

Німецька компанія Schwarz Group, власникроздрібної торгівлі дистриб’юторами Lidl і Kaufland, має намір заробити більшніж 100 мільярдів євро ($ 119,6 млрд.) у продажах цього року і плануєпродовжувати інвестувати, пише ТРК”РАІ”

Практично по всій Європі LIDL, відкриваючи всі нові та нові філії – купує ібере в довгострокову оренду земельні ділянки, будуючи нові магазини ,а необлаштовані готові приміщення, багато в чому застосовуючи методи роботи таорганізації бізнес-процесів аналогічні своєму самому крупному конкуренту вцьому ринку – мережі ALDI.

Lidl та суперникова мережа супермаркетів знижок Aldi планували інвестиції вінші країни, особливо в Британію, де вони брали частку ринку від традиційнихгравців. В відмінності від свого конкурента ALDI (800-900 найменованихтоварів), LIDL пропонує більш широкий асортимент товарів (близько 2000найменувань). Персонал працює в два смены. Графік роботи магазинівзалежить від країни місця розташування.

Компанія Schwarz Gruppe в короткій заяві заявила в четвер, що минулого рокупродажі зросли на 7,4% до 96,9 млрд. Євро, з яких 74,6 млрд – з Lidl, що має 10460 магазинів у Європі та США. Група в минулому році інвестувала 7 мільярдівєвро і сказала, що прагне отримати аналогічну суму в цьому році. У поточномуроці Lidl планує додати приблизно 300 або 350 нових магазинів і збільшитиасортимент своєї продукції до 2500 продуктів з 1800 в даний час, заявивгенеральний директор Schwarz Gruppe Клаус Гегріг німецькому FrankfurterAllgemeine Zeitung. “Тиск на зміну більше, ніж будь-коли”, – цитує він,додавши, що Альді показав шлях до збільшення асортименту.

Автор: Сергій Боюк

А яка ваша реакція?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
rai.ua