Папа Франциск підписав декрет, яким усьому світові проголосив геройські чесноти митрополитаАндрея Шептицького. Таким чином напередодні прощі до Зарваниці завершився найважливіший етап його прославлення. Тепер вся Вселенська Церква називає його праведним. І закликає всіх наслідувати його чесноти.
Про це під час проповіді до вірних у Зарваниці сказав Отець і Глава УГКЦ БлаженнішийСвятослав, інформує Департамент інформації УГКЦ.
«Ми сьогодні особливо молитовно згадуємо Великого митрополита слугу Божого Андрея Шептицького. За десять днів ми відзначатимемо 150-ту річницю з дня його народження», – сказав архиєрей.
Глава УГКЦ вважає, що Папа Франциск, підписавши декрет, яким усьому світові проголосив геройські чесноти митрополита Андрея Шептицького, зробив «особливий подарунок нам, греко-католикам, нам, українцям».
За словами Предстоятеля Церкви, Андрей Шептицький перевів свій народ і своїх вірних, як етнарх українського народу і батько свої Церкви, через дві світові війни.
«Уся його молитва, уся його праця може бути підсумована в трьох найважливіших моментах: єдність, святість і віра в Бога. Він усе своє життя працював над єдністю всередині українського народу, який тоді був поділений кордонами між різними імперіями. Працював і молився над єдністю Української Церкви, бо був переконаний, щоб без церковної єдності годі здобути нам суспільну єдність. Він закликав своїх людей до геройських чеснот, які сам утілював у своєму житті. Закликав їх бути святими, бо лише тоді вони зможуть бути добрими громадянами і відповідальними будівниками своєї держави. Але найбільше він учив людей вірити в Бога», – розповів Блаженніший Святослав.
Він пригадав, що митрополит Андрей мав особливий стосунок до Зарваниці.
«Митрополит, – сказав Глава Церкви, – розбудовував Зарваницю. Не раз сам сюди приїжджав. І залишив нам унікальну пам’ятку від своїх паломницьких відвідин Зарваниці. Митрополит залишив один твір, який так і називається «Пам’ятка із Зарваниці», який сам по собі є взірцем іспиту сумління для доброї сповіді, бо навчав своїх людей, що основною умовою доброї прощі є добра сповідь і святе Причастя. Це ті джерела, з яких можна обновитися, підсилитися Божою благодаттю. Це ті моменти, коли Бог торкає людину, оздоровлює її з гріхів».