Упродовж багатьох років японці легко купували нові електронні гаджети. Але здешевшання єни зробило «айфони» занадто дорогими для багатьох жителів країни. Тож почав зростати продаж уживаних пристроїв.
У США ціна на «айфони» лишилася незмінною. Однак у Японії ситуація інша. З одного боку зріс курс долара. А з іншого єна подешевшала на 22 % й опустилася до 32-річного мінімуму щодо американської валюти.
Тепер багато японців відмовляються від нових моделей і купують старі за розумну ціну. У популярному токійському районі електроніки 30-річний офісний працівник придбав для матері вживаний «айфон 8». Каже, 813 доларів за «айфон 14» — це задорого.
Японська компанія продає вживані планшети й телефони. За її даними, з липня обсяг продажу збільшився втричі. В офісі компанії, що біля Токіо, працівники розпаковують, чистять і тестують усі пристрої. Потім фотографують і виставляють інформацію в інтернет-магазині.
Голова компанії каже, що раніше їхньою цільовою аудиторією були технічно підковані покупці, яким був потрібен ще один айфон. Тепер фірма планує більше пропонувати свої послуги жінкам і людям похилого віку.