Онлайн TV FM радіо FM пауза

Повідомлення про прийняття працівника на роботу платниками єдиного внеску подається до органів ДФС

Головне управління ДФС в Івано-Франківській області нагадує, що постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413 визначений порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органампро прийняття працівника на роботу.

Ця Постанова була прийнята відповідно до частини третьої статті 24 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП), яка містить положення про укладення трудового договору.

Статтею 259 КЗпП визначено, що державний нагляд та контроль за додержанням законодавства про працю юридичними особами незалежно від форми власності, виду діяльності, господарювання, фізичними особами–підприємцями, які використовують найману працю, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

При цьому штрафи, зазначені у частині другій статті 265 КЗпП, накладаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 1 Положення про Міністерство соціальної політики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №423 (далі – Положення №423), Міністерство соціальної політики України (Мінсоцполітики) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України і який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері, зокрема, трудових відносин.

Одними з основних завдань Мінсоцполітики є, зокрема, забезпечення формування та реалізація державної політики у сфері трудових відносин та здійснення державного нагляду та контролю за додержанням вимог законодавства про працю (пункт 3 Положення №423),

Також Мінсоцполітики відповідно до покладених завдань інформує у межах повноважень, передбачених законом, та надає роз’яснення щодо реалізації державної політики з питань, що належать до компетенції Мінсоцполітики (підпункт 103 пункту 4 Положення №423).

Відповідно до норм Постанови №413 органи ДФС лише приймають від суб’єктів господарювання повідомлення про прийняття працівника на роботу, проте не регулюють питання трудових відносин, встановлених статтею 24 КЗпП щодо укладення трудового договору.

 

Як здійснюється реєстрація неприбуткових організацій та установ контролюючими органами?

Відповідно до п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) не є платниками податку неприбуткові підприємства, установи та організації у порядку та на умовах, встановлених цим пунктом.

 

Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру встановлює Кабінет Міністрів України (п.п. 133.4.5 п. 133.4 ст. 133 ПКУ).

Пунктом 34 підрозд. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ встановлено, що до затвердження Кабінетом Міністрів України Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру діє Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2013 № 37 (далі – Положення).

Включення неприбуткової установи та організації до Реєстру проводиться територіальним контролюючим органом нижчого рівня за їх місцезнаходженням з присвоєнням відповідної ознаки неприбутковості згідно з п. 5 розд. I Положення (п. 1 розд. ІІ Положення).

Для внесення до Реєстру неприбуткова установа або організація повинна подати до територіального контролюючого органу нижчого рівня за її місцезнаходженням реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Положення, а також копії установчих документів (п. 2 розд. ІІ Положення).

Контролюючі органи можуть проводити перевірку відомостей, що містяться в поданих документах (п. 3 розд. ІІ Положення).

За результатами розгляду заяви, установчих документів територіальним контролюючим органом нижчого рівня за місцезнаходженням неприбуткової установи та організації приймається рішення про:

внесення, повторне внесення неприбуткової установи або організації до Реєстру;

відмову у внесенні неприбуткової установи або організації до Реєстру;

присвоєння неприбутковій установі або організації іншої ознаки неприбутковості.

Рішення за формою згідно з додатком 2 до Положення готується у двох примірниках – перший надається неприбутковій установі або організації, а другий залишається в територіальному контролюючому органі нижчого рівня (п. 4 розд. ІІ Положення).

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися уЗагальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 102.19).

ДПІ у Галицькому районі

А яка ваша реакція?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
rai.ua