Онлайн TV FM радіо FM пауза

Фіскальна служба роз’яснює питання електронного адміністрування ПДВ

Відповідно до Закону України “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи” № 71-VIII від 28.12.2014 запроваджено електронне адміністрування податку на додану вартість. З 1 лютого до 1 липня 2015 року система електронного адміністрування ПДВ працювала у тестовому режимі, а з 1 липня 2015 року – на постійній основі.

Для зручності платників в Центрах обслуговування платників податків органів ДФС Івано-Франківської області відкрито окремі телефонні лінії та визначено відповідальних осіб для надання консультацій з питань роботи системи електронного адміністрування ПДВ. 

Крім того, на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) функціонує банер “Електронне адміністрування ПДВ”, в якому розміщено актуальні питання-відповіді, перелік електронних сервісів та форматів для отримання інформації з системи електронного адміністрування ПДВ, роз`яснення щодо особливостей реєстрації податкових накладних та складання податкової звітності, тощо.

Окрім того нагадуємо, що у ДФС функціонує Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс. У розділах ЗІРу «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та «Письмові консультації» розміщена необхідна інформація щодо електронного адміністрування ПДВ.

Телефони „гарячої” лінії Інформаційно-довідкового департаменту: 0 800 501 007, (044) 454-16-13.

Ви запитували:Про перелік сум, що не включаються до складу доходу юридичної особи – платника єдиного податку

Відповідно до Закону України “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи” № 71-VIII від 28.12.2014 запроваджено електронне адміністрування податку на додану вартість. З 1 лютого до 1 липня 2015 року система електронного адміністрування ПДВ працювала у тестовому режимі, а з 1 липня 2015 року – на постійній основі.

Для зручності платників в Центрах обслуговування платників податків органів ДФС Івано-Франківської області відкрито окремі телефонні лінії та визначено відповідальних осіб для надання консультацій з питань роботи системи електронного адміністрування ПДВ. 

Крім того, на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) функціонує банер “Електронне адміністрування ПДВ”, в якому розміщено актуальні питання-відповіді, перелік електронних сервісів та форматів для отримання інформації з системи електронного адміністрування ПДВ, роз`яснення щодо особливостей реєстрації податкових накладних та складання податкової звітності, тощо.

Окрім того нагадуємо, що у ДФС функціонує Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс. У розділах ЗІРу «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та «Письмові консультації» розміщена необхідна інформація щодо електронного адміністрування ПДВ.

Телефони „гарячої” лінії Інформаційно-довідкового департаменту: 0 800 501 007, (044) 454-16-13.

ДПІ у Галицькому районі

А яка ваша реакція?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
rai.ua