Відповідно до Закону України “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи” № 71-VIII від 28.12.2014 запроваджено електронне адміністрування податку на додану вартість. З 1 лютого до 1 липня 2015 року система електронного адміністрування ПДВ працювала у тестовому режимі, а з 1 липня 2015 року – на постійній основі.
Для зручності платників в Центрах обслуговування платників податків органів ДФС Івано-Франківської області відкрито окремі телефонні лінії та визначено відповідальних осіб для надання консультацій з питань роботи системи електронного адміністрування ПДВ.
Крім того, на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) функціонує банер “Електронне адміністрування ПДВ”, в якому розміщено актуальні питання-відповіді, перелік електронних сервісів та форматів для отримання інформації з системи електронного адміністрування ПДВ, роз`яснення щодо особливостей реєстрації податкових накладних та складання податкової звітності, тощо.
Окрім того нагадуємо, що у ДФС функціонує Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс. У розділах ЗІРу «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та «Письмові консультації» розміщена необхідна інформація щодо електронного адміністрування ПДВ.
Телефони „гарячої” лінії Інформаційно-довідкового департаменту: 0 800 501 007, (044) 454-16-13.
Ви запитували:Про перелік сум, що не включаються до складу доходу юридичної особи – платника єдиного податку
Відповідно до Закону України “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи” № 71-VIII від 28.12.2014 запроваджено електронне адміністрування податку на додану вартість. З 1 лютого до 1 липня 2015 року система електронного адміністрування ПДВ працювала у тестовому режимі, а з 1 липня 2015 року – на постійній основі.
Для зручності платників в Центрах обслуговування платників податків органів ДФС Івано-Франківської області відкрито окремі телефонні лінії та визначено відповідальних осіб для надання консультацій з питань роботи системи електронного адміністрування ПДВ.
Крім того, на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) функціонує банер “Електронне адміністрування ПДВ”, в якому розміщено актуальні питання-відповіді, перелік електронних сервісів та форматів для отримання інформації з системи електронного адміністрування ПДВ, роз`яснення щодо особливостей реєстрації податкових накладних та складання податкової звітності, тощо.
Окрім того нагадуємо, що у ДФС функціонує Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс. У розділах ЗІРу «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та «Письмові консультації» розміщена необхідна інформація щодо електронного адміністрування ПДВ.
Телефони „гарячої” лінії Інформаційно-довідкового департаменту: 0 800 501 007, (044) 454-16-13.
ДПІ у Галицькому районі