З 1 березня п.р. вступив в дію наказ Міндоходів України від 14.01.2014 № 10, яким затверджена нова форма податкової накладної і новий Порядок її заповнення. Згідно п. 2 наказу суб’єкти господарювання отримали можливість складання податкової накладної в електронній формі.
Перевагами такого способу складання податкової накладної є:
– електронна податкова накладна не вимагає роздрукування і направляється покупцю в електронному вигляді;
– виключається неспівпадіння підписів на податковій накладній, складеній в паперовому вигляді, і в квитанції, підтверджуючій реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних;
– електронна податкова накладна обов’язково реєструється в Єдиному реєстрі податкових накладних незалежно від обсягу операцій і виду товарів, що поставляються.
Нагадуємо, статтею 201 Податкового кодексу України передбачено, що платник податку зобов’язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою і скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в електронній формі з дотриманням умови реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи і умови реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної в паперовому вигляді не є обов’язковим.
ДПІ у Галицькому районі ГУ Міндоходів
в Івано-Франківській області