Платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, з 01.01.2014 року матимуть можливість для проведення електронної перевірки. Для цього платник повинен подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку. Заява подається за 10 календарних днів до початку проведення перевірки.
Переваги електронної перевірки:
– дистанційне обслуговування платників податків;
– мінімізація впливу людського фактора;
– підвищення якості проведення перевірки;
– зменшення терміну проведення перевірки;
-впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій;
– зниження адміністративного навантаження на платника.
Електронна перевірка для платників податків передбачена пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями).
ДПІ у Галицькому районі ГУ Міндоходів
в Івано-Франківській області
Новий сервіс для платників- електронні перевірки
А яка ваша реакція?
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1