Онлайн TV FM радіо FM пауза

Новий сервіс для платників- електронні перевірки

Платники податків, які  застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, з 01.01.2014 року матимуть можливість для проведення електронної перевірки. Для цього платник повинен подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку. Заява подається за 10 календарних днів до початку проведення перевірки.

Переваги електронної  перевірки:

– дистанційне  обслуговування платників податків;

– мінімізація  впливу людського фактора;

– підвищення  якості  проведення перевірки;

– зменшення  терміну проведення перевірки;

-впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій;

– зниження адміністративного  навантаження на платника.

Електронна  перевірка для платників податків передбачена пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями).

ДПІ у Галицькому районі ГУ Міндоходів
в Івано-Франківській області

А яка ваша реакція?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
rai.ua