Перед податковою службою стоять завдання своєчасно реагувати на потреби платників податків.
В Галицькому центрі обслуговування платників податків реалізовується проекти в рамках модернізації та реформування податкової служби, а також індивідуального підходу до кожного платника та ефективної системи обслуговування.
Для допомоги відвідувачам запроваджено посаду консультанта –модератора, який допомагає платникам у пошуку відповідної інформації на стендах , заповненні документів, тощо. Тут також встановлено скриньку для заяв та пропозицій, як один із елементів дослідження громадської думки. На даний час роботу Галицького центру оцінено 14 респодентами: 10 з яких дали оцінку відмінно, а 4- добре.
Основні завдання, які виконує центр це комплекс послуг з отримання дозвільних документів , податкових консультацій , удосконалення процесу приймання податкової звітності від суб’єктів господарювання, забезпечення швидкого доступу платника до інформації. Так, з часу роботи сервісного центру працівниками податкової надано більше 500 дозвільних документів, понад 2,5 тисячі довідок різних форм та майже 400 податкових консультацій.
Головна мета таких новацій-це якісні зміни, які корисні для платників податків.
Сектор взаємодії із засобами масової
інформації та громадськістю
ДПІ у Галицькому районі