Учасники обговорили науково-методичні підходи, обмінялися досвідом щодо організації роботи з обдарованими дітьми та молоддю. Зокрема, визначили перспективні напрями і форми соціальної, психологічної та педагогічної підтримки здібних дітей, рівень творчої обдарованості як умови її соціального і психолого-педагогічного супроводу.
На конференції зазначалося, що всі освітянські структури працюють над методикою селекціонування обдарованих дітей, обмірковують, як їх зацікавити професійним майбутнім в Україні, як зберегти, крім знань, ще й гуманні якості, патріотизм.
Співголова організаційного комітету конференції директор Інституту обдарованої дитини НАПН України, доктор педагогічних наук, член-кореспондент Академії педагогічних наук України Володимир Камишин відзначив: «В Україні створені та функціонують десять регіональних центрів обдарованої дитини. З них Івано-Франківський – один із кращих, оскільки проводить активну роботу з педагогами області».
Першого дня роботи в ході пленарного засідання висвітлювалися питання обдарованості дітей, співпраці педагогічних працівників, батьківської громадськості в розвитку обдарованості учнівської молоді, формування інноваційно-освітнього простору на прикладі організації навчально-виховного процесу в Івано-Франківському університеті права імені Короля Данила Галицького, авторський рівень професійно-творчої самореалізації учителя як фактор розвитку обдарованості учнів, національно-патріотичне виховання як пріоритет у плеканні особистості гімназиста та інші.
Відділ прес-служби Івано-Франківської обласної державної адміністрації