Онлайн TV FM радіо FM пауза

Водії деяких франківських маршруток відмовляються показувати документи на перевезення за новим тарифом та хамлять пасажирам

Водії івано-франківських маршруток почали перевозити пасажирів за новим тарифом, але на вимоги пасажирів показати відповідні документи реагують по-різному: одні посилають в департамент комунального господарства, транспорту і зв’язку, інші неохоче показують угоду.

Відгуками про поїздки на міському громадському транспорті та інциденти, пов’язані із перевізниками, діляться користувачі соцмереж, повідомляє Курс

“АТ 1133 АА, 
55 маршрут, перевізник Коржик Тарас Михайлович.
Бере по 3.50, бланк встановленого зразка показувати відмовляється, хамить і бикує. Обілечує пасажирів білетами по 2.75. При питанні, а чого білети пише 2.75, а вимагаєш 3.50, зависає, а потім зсилає на рішення сесії. Рішення сесії показувати відмовляється. Отримавши відповідь на питання ‘хто ти такий?’ – ‘пасажир’ бикує ще більше”, – пише Alexander Zaslavskiy.

Тут зазначимо, що квитків, на яких вказана нова ціна, наразі немає, оскільки згідно з рішенням МВК про підняття тарифів квитки повинні бути серійними і має вестися їх облік, а замовлення невеликих партій в рази дорожче за великих. З’являться квитки вже після двомісячного терміну. В когось буде 4 грн, а у когось – 2 грн.

“7.15-7.20, м-н Каскад, маршрутка №52 АТ1515АА (червоний) (в списку, опублікованому Міськрадою, його не було), але в середині на А4 роздруковано, що проїзд по 3,50. На запитання “чи підписали угоду?” відповідь “так.” – “А де оголощення (визначеного зразка)?” Відповідь: “А ви хто?” і “ідіть в департамент транспорту, там є”, – ділиться Анна Поритко.

“На прохання показати угоду водій відповів, що вона є у власника і всі питання до нього!!! Та взяв за проїзд 3.50 грн!” – написала Олеся Дорош.

“Веселощі з самого ранку: сів у маршрутку # 30 (номерний знак АТ 0516АА), даю водію 3 гривні, оскільки не помічаю документу від Департаменту ЖКГ, транспорту та зв’язку МВК, водій з криком робить зауваження, що проїзд 3,50, прошу надати документ, на що в такій же грубій формі отримую полум’яний посил вийти з автобуса. 
Зателефонував перевізнику – Горбовому Ярославу Васильовичу, він сказав, що документи є, і попросив водія надати їх. Водій з криками і хамством жбурнув у мене документами. Переконавшись, що документи є, я заплатив. Далі водій, їдучи по вул. Хоткевича, говорив по телефону з тим самим власником:))) 
Прийшовши у департамент написати скаргу, побачив фурор у кабінеті – перевізники отримують вищезгадані документи. Пояснивши ситуацію керівнику (мушу відзначити його толерантність і сприяння), почув критичний коментар від одного з перевізників в свою сторону: “То от нема тобі чим займатись, ти часу свого не жалієш і фігньою займаєшся… ” Отакі порядки і гідний сервіс. Уклін Вам, перевізники”, – поділився Михайло Джогола.

Трапляються випадки, коли перевізники обдурюють дітей, порахувавши неправильно здачу.

“Сьогодні мій син 6 р.10 міс. їхав маршрутом 64 близько 13.40 (зупинка Миру – Івана Павла ІІ) в бік центру. Він дав водієві 5 грн, а отримав 1 грн 25 к.,на що дуже здивувався (просто він вміє рахувати). Отакий обман… І як наші діти мають вірити взагалі кому-небудь? Чи таку державу ми бачимо для своїх дітей???” – обурюється Andriy Savka.

Зазначимо, директор департаменту ЖКГ, транспорту та зв’язку Михайло Смушак у соцмережі оприлюднив списки перевізників, які уклали додаткову угоду та мають право на використання нового тарифу. Про всі порушення просив повідомляти через соцмережі, на електронну пошту чи за телефоном, який є у кожному автобусі. На всі випадки обіцяє реагувати розірванням угод з перевізниками. 

А яка ваша реакція?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
rai.ua